donderdag 3 november 2011

Start van de blog


Dit is mijn eerste post voor deze blog. Een begin van een hele reeks over de culturen die in deze hele wereld is te vinden. Het is een soort passie van mij. Van culturen kun je zoveel leren. De wereld zou niets voorstellen als alles en iedereen het zelfde is. Ondanks dat wij allemaal een andere cultuur hebben, blijven we mensen. Ik zal mijn best doen om zoveel mogelijk informatie te geven over allerlei soorten dansen, muziek, architectuur etc. Ik zal mij eens kort even voorstellen. Ik ben traveler en ik woon al mijn hele leven in Nederland. Oorspronkelijk ben ik Egyptisch en ik ben 19 jaar oud. Ik houd van lekker eten uit verschillende keukens en ik ben dol op bollywood films. Ik kijk ook wel eens koreaanse series. Zo is mijn obsessie voor culturen eigenlijk begonnen. Ooit zou ik wel een wereldreis willen maken. Toch moet ik een beetje realistisch blijven. Ik zou in ieder geval dolgraag naar India reizen. Hopelijk breekt die dag snel aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten