maandag 21 november 2011

~♥ Egypte ♥~


Dit lied heb ik ontelbaar keer beluisterd. De clip vind ik ook schitterend. Ondanks dat ik heimwee ervan krijg geniet ik er toch van om ernaar te kijken. Net voordat ik naar Egypte ga, dan voelen de secondes als hele dagen. Ik pak zelfs mijn koffer een maand van te voren in. Het is uiteindelijk erg onhandig, maar zo voelt het alsof de vakantie eerder begint. Ik slaap weinig en slecht en de dag voor vertrek slaap ik helemaal niet. Mijn heimwee werkt als een soort cafeïne. Het mooiste moment is als ik in het vliegtuig zit en Egypte al zie vanuit de lucht. De duizenden lichtjes die je ziet branden. Ik tril dan zowat van mijn stoel af. Het is erg fijn dat we altijd op het laatste moment beslissen om naar Egypte te gaan, want anders zorgt dat voor nog meer slapeloze nachten.

Traveler,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten