zaterdag 26 november 2011

Grenzeloos verliefd

Het gebeurd steeds vaker dat twee personen verliefd op elkaar worden, terwijl ze een enorme afstand tussen hen twee hebben. Die afstand kan overwonnen worden, maar dan heb je de cultuurverschillen nog. Daarbij kan communiceren erg lastig zijn. Dit alles zie je in een van mijn lievelingsprogramma: grenzeloos verliefd. Ik heb vaak een traantje weg moeten pinken. Toch vind ik het wel knap dat ze naar een ander land verhuizen voor hun grote liefde. Toch loopt het wel eens stuk. Mijn favoriete stel in grenzeloos verliefd is toch Jessica en Rami. Dit stel was te zien in de eerste aflevering van het eerste seizoen. Rami, de prins uit Jordanïe, was letterlijk een prins op het witte paard. Toen hij Jessica zag reed hij met zijn paard naar haar toe en vroeg of ze een ritje wilde. Jessica vond hem meteen leuk en sprong op het paard. Sinds dien is het een stel geworden. Jessica is verhuisd naar Jordanië en samen hebben ze een bedrijfje opgezet. Is dit niet een geweldig sprookje? Toch is dit waargebeurd. Ik zwijmel altijd weg met dit soort programma's.

Jessica op het witte paard van Rami
Dit sprookje heeft niet alleen bij Jessica en Rami afgespeeld, maar nog bij vele anderen. Het programma is zo populair dat het nu zelfs een seizoen 5 heeft. Je kunt dit allemaal terugkijken op de website van net5.

Wat ik mij nou afvraag: hebben jullie nou liefdes in het buitenland of misschien binnen Nederland met een grote afstand? Hoe is jullie sprookje afgelopen of vindt dit sprookje nog steeds plaats?
Ik ben benieuwd!


Traveler,

3 opmerkingen:

  1. Ik heb gelukkig geen liefde in het buitenland, lijkt me moeilijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb geen liefdes in het buitenland, behalve mijn oom :p x
    justtouchthestars.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen