dinsdag 8 november 2011

Koreaanse serie: Sad love story


Vandaag is eindelijk aangebroken. Dit is het einde van mijn drukke periode op school. Laatste tijd veel moeten leren en dat sluit ik altijd af met een (extra lange) film. Zoekend naar een film, kwam ik deze trailer tegen. Ik werd op slag verliefd. Een half uurtje geleden voor het eerst de titelsong gehoord en nu al tig keer beluisterd. Zoals ik had beloofd is dat er meer variatie in deze blog zou komen. Ik post veel over India, maar dat zegt niet dat ik andere culturen minder leuk vind. Ik houd namelijk ook erg veel van Aziatische series/films. Dit is in eerste instantie zo gekomen, doordat ik een aantal vriendinnen heb die daar helemaal obsessed in zijn.
Ik heb de film nog niet gekeken. Dat ga ik als het goed is zo doen.Dan zal ik wel uitgebreid vertellen wat ik ervan vind. Je kunt hier alvast de trailer bekijken.



De film gaat over een jongen en een meisje die ontzettend verliefd op elkaar zijn. Het meisje is blind. Sinds hun kindertijd is er een planning om met elkaar te trouwen. Door bepaalde omstandigheden wonen ze niet meer dicht bij elkaar. Later komt er een ontmoeting, maar dan blijkt dat het meisje al verloofd is met zijn beste vriend. Daar begint de drama.
Zoals de titel al zegt, is het een SAD SAD SAD love story. Ik zal alvast de doos met tissues klaar zetten. Ik ben ontzettend benieuwd naar de film.

Traveler

Geen opmerkingen:

Een reactie posten